dianaopreis.reismee.nl

caripe.

hoi allemaal

hier ben ik weer.

deze week ben ik in caripe geweest een ander stadje. we zijn daar maandag na een lange rit met veel mensen achter in een jeep aaangekomen en ze hadden daar heerlijke fresa con crema aardbeien met room. dinsdag zijn we vroeg opgestaan om naar een waterval te lopen. de waterval was erg mooi maar de toicht ernaar toe en weer terug zwaar. ik heb echt een hekel aan omhoog lopen. smiddag hadden we spaanse les. en savonds kwam de engelsgroep bij ons barbequen erg gezellig.

woensdag weer vroeg opgestaan om te gaan rotsklimmen het lukte me smorgens niet om boven te komen maar gelukkig mocht ik smiddags met de nadere groep weer mee en toen ging het een stuk beter.

donderdag stond er een zware tocht op het programma een berghike. de eerste 3 uur was erg stijl omhoog lopen en klimmen en vraag me niet hoe maar ik ben er gekomen. het uitzicht was het wel waard. de terugweg was de zelfde weg terug maar dan naar beneden lopen en dat gaat een stuk beter gelukkig. het was erg zwaar maar ghaf een hoop voldoening om gedaan te hebben. s´´avonds zijn we pizza wezen eten erg lekker. en daarna weer een feestje in het kamp van de andere groep. vrijdag hadden we eerst spaanse les endaarna zijn we naar een koffieplantage gewwest was erg interresant.

daarna smiddags naar een grot met blinde vogels erin. was wel leuk en mooi om de grot te zien. snacht hebbben we in plaats van in het huis te slapen vlak bij de grot gekampeert. en ik heb eigenlijk best lekker geslapen.

zaterdag voor spaanse les allemaal opdrachten gedaan in het stadje maar rupert ik en marcus hadden niet veel zin dus zijn we cake gaan eten in de panederia maar daarna moesten we nog de opdrachten doen dus had niet veel zin.

. smiddags met zijn 10en achterin de jeep terug naar playa colorada.

het was een zware maar gave week.

ik ben alleen veel ziek en daar baal ik van ben eindelijk van de diarree af en heb nu weer een blaasontsteking. maar komt allemaal goed.een weekje rust en dan la grand sabana daar heb ik erg veel zin in.

dikke kus

Reacties

Reacties

Karin Riezebosch-Palland

Bah, als je zoveel ziek bent heb je er flink de balen in, maar je kunt er niets aan doen. Dus geniet maar mooi van alles om je heen. De tijd gaat echt veels te snel voorbij, vind je niet?! Ik zag niet op mijn site dat ik al over 38 dagen naar huis ga.
Liefs,
Karin

Jarla

Heey Diaan,

Balen van de ziektes, maar die gaan weer over!! Kop op en geniet ervan, ik ben nog steeds jaloers hoor...;)!!

Liefs,

Jar

Daan

Hai Meis,

Ik zie dat je veel ziek bent. Maar je doet wel super stoere dingen. Hoop dat je snel een beetje gewend bent daar en niet zoveel ziek meer bent. Ik hou je in de gaten. hihi.
Geniet er nog lekker van en als je daar klaar bent dan kom je maar snel weer naar het koude kikkerlandje.

Kus daan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!