dianaopreis.reismee.nl

deze week

hoi allemaal,,

ik voel me een stuk beter de antibiothica die ik gehad heb heeft erg geholpen. voel me niet meer ziek en de afgelopen week was erg leuk. we hebben niet veel bijzonders gedaan. vooral spaanse les het strand een dagtrip naar een ander plaatsje. maar het was gewoon erg gezeliig en we hebben veel gelachen. ook heb ik iedere ochtend de mornig exercise de berg oplopen gedaan en het gaat steeds beter dus dat voelt ook goed heb het zelfs 2 keer met mijn backpack gedaan. vanomorgen na de exercise een duik in de zee genomen want we hadden weer geen water dus konden niet douchen. zondag vertrekken we smorgens vroeg naar la grand sabana endaar heb ik erg veel zin in. ben bijna op de helft maar het lijkt of ik hier al veel langer ben en de komende zes weken maar heel kort zijn. maar we zullen het zien hoop dat ik me blijf voelen zoals ik me nu voel want ben nu echt aan het genieten.

dikke kus diana

oja carin die pizza was echt lekker.

Reacties

Reacties

Jessica van S

Hoi Diana,

Wat een hoop leuke dingen maak jij weer mee (alleen elke morgen die morning exercise zou voor mij niet zo hoeven hoor)!!
Ik volg je verhalen op de voet.
Nu alweer op de helft. Gaat toch best snel hé!!
Ben blij dat je je beter voelt en nu echt aan het genieten bent. Blijf dat vooral lekker doen.

Tot over 6 weken!

Groetjes Jessica

sabrina

hey dian

gelukkig voel je je nu beter...
en blijven genieten zoals je nu doet..... dan vliegt de tijd voorbij.... voor je het weet ben je weer thuis... en dat wil je niet hoor het is hier koud en onwijs nat...!!

dikke kus sab

bianca

hai collega

bevalt het je een beetje? je foto's zien er goed uit zeg...ben jaloers hoor. hier de laatste dagen een beginnend lentezonnetje. met dikke jas aan lekker het zonnetje in met de kids. vrijdag gaat het helaas weer sneeuwen :S

Gr Bianca
BSo Zevenkamp

eef

hoi meis, blij dat het nu beter gaat en dat je lekker geniet blijf dat lekker doen. Hier alles goed alleen koud en guur. en dat na een paar heerlijke lentedagen. Was te mooi om waar te zijn.Hoop gauw weer een verhaal van je te zien dikke kus van je moeder.

Jessica Dröge

Hee..!!

Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.. ;) Het gaat nu echt al weer opschieten hé..!! Voor je het weet zit je weer hier in het koude Holland!! :p Dus geniet er extra veel van..

Heel véél plezier daar!
xxx Jessica

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!