dianaopreis.reismee.nl

vrijwiligerswerk 2

hoi allemaal

de afgelopen 2 dagen heb ik gewerkt op een school voor kinderen met down syndroom. het is eenklein schalige school het is echt super gaaf alleen wel lastig omdat alles in het spaans gaat. morgen ga ik weer terug . volgede week is het jammer genoeg vakantie hier maar de week daarna ga ik ook weer.

om geld in te zamelen verkopen ze een kalender met footos van de kids samen met bekende mensen uit venezuela. als jullie dus de stichting die deze school draaiende houdt willen steunen koop dan een kalender. ze zijn omgerekend 8 euro en erg mooi.

willen jullie een kalender laat het me dan weten dan koop ik ze en krijg je hem als ik terug ben in nederland.

dikke kus en tot snel

diana

Reacties

Reacties

Hennie en Dirk

Hoi Diana,
Wij tekenen voor een kalender. Fijn dat je het zo naar de zin hebt en dat spaans is echt lastig he.
We genieten van je verhalen.
Heb je ons pakje nog ontvangen? Anders is de hagelslag bij de douane blijven hangen!!
Groet en tot gauw
Hennie en Dirk

Jarla

Hey Diaan,

Doe mij maar zo'n kalender!!! Nog heel veel plezier en tot snel!!

xx

carin

jamer dat het vakantie is voor de kinderen misschien fijn voor jammer
dit vind je leuk merk ik
maar doe mij maar een kalender

liefs carin

eef

Hoi meis, lekker dat je nu toch wat vrijwilligerswerk kon doen. je mag voor mij 4 kalenders meenemen want ik ben er al twee kwijt gr xx eef

Sjakie

Dag Tibias,

Ik heb wat vragen over venezuela zal ik je die mogen stellen?

Zo ja, kun je me dan een seintje geven op sjakie @ wereldrondreis.nl

ik hoor het graag.

bvd,

sjakie
www.wereldrondreis.nl

daan

Hai meis,

Lijkt me zo gaaf als je daar bent. Hoop dat je er nog van kan genieten. De tijd gaat zo snel.
Doe mij ook graag een kalender.

Kus daann

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!