dianaopreis.reismee.nl

vrijwilligerswerk

hey allemaal

hoe is het in het koude nederland. hier is het erg relaxt. ik ben nu al weer langer als een week terug inplaya en zou vrijwilligerswerk moeten doen maar het duurt even voor het opstrart. het project dat we in playa willen doen kunnen we nog niet mee beginnen omdat bijna iedereen vanmijn groep weg is voor een week.}Agelopen weekend zou ik naar een weeshuis gaan maar dat ging niet door om een aantal redenen geen idee weljevandaag zou ik op een school voor kinderen met downsyndroom gaan werken. maar da wordt pas woensdag. het is dus erg relaxt veel op het strand enik probeer zoveel mogenlijk spaanseles te krijgen.

heb dus niet veel te melden hoop de volgende keer wat te kunnen vertellen over vrijwilligerswerk wat ik eindelijk gedaan heb.

dikke kus diana

Reacties

Reacties

carin

dat is zeer relaxed haast verveeld eigenlijk je rust in ieder geval lekker uit
en het is niet zo koud meer hoor in nederland morgen 19 graden

groetjes carin

Jarla

Okee..Diaan het is tijd dat je weer terug komt!! Wel heel erg leuk te horen dat je het zo tof hebt gehad na een wat moeizame start...! Rust inderdaad ff lekker uit tot je aan de bak moet al zou het natuurlijk wel heel leuk zijn het vrijwilligerswerk enigzins snel te gaan doen!! Ik zal ff voor je duimen!!!

xx Jar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!