dianaopreis.reismee.nl

de orinoco delta

hoi allemaal,

ik ben net terug van een 10 daagse tocht door de orinoco delta. we hebben 170 kilometer gekajakt. het was erg gaaf. het enige nadeel was de vele muskieten en vliegen die ook prikken. vorige week dinsdag zijn we met de jeep naar het eerste kamp gebracht daar hebben we 1 nacht overnacht en de volgende morgen vroeg vertrokken naar het volgende kamp na ongeveer 4 uur kajakken waren we bij een plek waar we gelucht hebben en toen nog een half uur verder naar het komap. hier zijn we 2 nachrten gebeleven en we hebben een jungle walk gedaan en hengels gemaakt waar we smiddags mee zijn wezen vissen en ja ik heb een vis gevangen.. s.avonds lagen we vroeg in onze hangmatten met muskieten netten omdat je anders lek geprikt werd. vrijdag zijn we weer verder gaan 3.5 uur kajakken naar het volgende kamp waar we ook 2nachtenbleven. zaterdag hjebben we naar een farm gekajakt. en weer terug gesleept door de boot. smiddags nog gevist en gezwommen in de ricvier en ons gewassen in de rivier. zondag moesten we om 3 uur op voor de nacht kajak erg gaaf. om te doenkajakken in het pikke donker. met alle dieren geluiden om je heen vandaag heb ik 7 uur gekajakt en ben samen met een paar anderen de laatste urr met de boot gegaan . We verbleven hierna 3 nachten bij de fmamilie van pina 1van de gidsen de kinderen waren erg leuk. hier zijn we ook met de boot naar een bar geweest erg lachen vooral de terugweg omdat pina die de boot bestuurde straaal bezopen was en de boot volliep omdat er een gat inzat. kon er toen niet zo om lachen maar nu wel. hiet hebben we ook gewoodboard. en oja een grote spin vastgehouden.op een stuk hout achter de boot aan en ik bleef wel 1,5 seconde staan. wonsdag 3 uur gekajakt naar het laatste kamp en hier eigenlijk alleeen maar in mijn hangmat gelegen. en donderdag voreg op om naar de pikup plek te kajakken was niet nogi geweest want daar moesten we 8 uur op een jeep wachten dus was erg moe toen ik gisteravond om een uur of 8 in de lodge aankwam. maar het was een gave trip.

oja al die tijd geen douch en maar heel af een toe een normale wc. je behoefte doen in de jungel is niet zo erg als er niet 100 muskieten en vliegen zijn die heel graag in je reet willen prikken. en ik heb nog geluk gehad want mij hebben ze niet zo heel veel te pakken gehad.

dit was mijn avontuur in de delta ik zal er zo wat fotos opzetten. volgende week naar caripe een hopelijk rotsklimmen en morgen carnaval.

dikke kuzz diana

Reacties

Reacties

carin

nou geweldig je bent helemaal enthousiast
en misschien wel een beetje verrot
maar je weet ik heb het niet zo op water en boten dus ik doe je niet na

groetjes carin

Jeanine

Hola Diana,

Je bent super sportief en avontuurlijk bezig, zeg! Hartstikke leuk om je weblog te volgen. Spreek je inmiddels ook een woordje Spaans?
Geniet ervan, want... el tiempo pasa volando (time flies, when you're having fun..).

Groetjes, Jeanine (reisgenoot Nieuw-Zeeland 2008).

Jarla

Nou ik kak niet graag in de buitenlucht en zeker niet wanneer er allemaal enge muggen e.d. rond vliegen!! Ik vind dat je lef hebt!

merel

Hoi,

Jeetje wat een avontuur zeg. Echt super gaaf allemaal. Je hebt het gewoon druk zo elke dag. :) Je zag er al bruin op de foto's zeg.

x merel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!