dianaopreis.reismee.nl

Venezuela

Nog 6 daagjes en dan is het zover en ga ik voor 12 weken naar Venezuela. Ik heb er super veel zin in maar vind het ook erg spannend en zal iedereen in Nederland erg missen. Net als vorig jaar tijdens mijn reis naar Nieuw Zeeland wil ik jullie wer via deze weblog op de hoogte houden van al mijn belevenissen en natuurijk hoop ik op weer net zoveel lieve en leuke reacties als vorig jaar

Laughing

Wat ga ik allemaal doen in Venezuela:

Week 1 en 2
Playa Colorada

Intensieve Spaanse les, kook- en salsales, tochten naar eilandjes, watervallen en naburige dorpen, outdooractiviteiten, 3-daagse kayaktocht (dolfijnen spotten)

Week 3
Caripe Nationaal Park

Spaanse les, bezoek aan koffie- en fruitplantages en lokale markten, trektochten door de bergen, overnachtingen in tenten

Week 4 en 5
Orinocodelta

Kayakexpeditie van 10-12 dagen door de rivierdelta, savanne en jungle, bezoek aan afgelegen dorpen van de Warao indianen, kennismaking met het leven van de indianen (vissen, survival, slapen in hangmatten)

Week 6
Playa Colorada

Intensieve Spaanse les, kookles, sportieve activiteiten (beachvolleybal met de lokale bevolking, duiken, snorkelen), excursies naar Barcelona en Cumana

Week 7 en 8
Gran Sabana

Jeepsafari naar de mystieke hooglanden, bezoek aan dorpen van indianen, Spaanse les (alleen de eerste week), beklimming van tafelberg Roraima (trekking van een week), overnachten in tenten

Week 9 t/m 12
Playa Colorada

Spaanse les ('s ochtends) en vrijwilligerswerk ('s middags). Voorbeelden van projecten: werken met straatkinderen of op een buurtproject voor de lokale bevolking

Van Activity International heb ik het advies gekregen om geld in te zamelen zodat ik tijdens mijn vrijwilligerswerk iets kan doen/ kopen/opbouwen waar ze op het project waar ik geplaatst zal worden iets aan hebben.

Ik wil jullie vragen om een klein bedrag te doneren waarmee ik tijdens mijn verblijf iets kan doen voor de lokale bevolking. Ik weet dus nog niet wat ik met het geld zal gaan doen maar zal jullie hiervan op de hoogte stellen via deze weblog.

Als jullie een klein bedrag willen doneren kan dat op rekeningnummer 565941526 ten name van D. Kortlever in Alblasserdam.

Als jullie mij post willen stuuren kan dat. In Playa Colorada komt het niet aan maar als jullie het naar het volgende adres stuuren zorgen zij dat het bij mij komt.

Jakera Tours, Calle 24 8-205, sector Las Heroinas, Meride- Venezuela

Veel liefs diana

Reacties

Reacties

Jessica van S

Hoi Diana, ik weet niet precies hoelaat je vliegt, maar ik wilde je nog even een hele goede reis toewensen. Met hopelijk weer veel mooie en leuke ervaringen. Geniet ervan!! Ik ga je volgen op je site. Tot over 3 maanden!!

P.s doe je wel voorzichtig?

Liefs Jessica v.S

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!