dianaopreis.reismee.nl

Weer terug van weggeweest

Hoi allemaal,

Vanmorgen om 5 uur ben ik weer op nederlandse bodem geland.

Ik heb een geweldige reis gemaakt en heel erg genoten. Bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties op mijn verhalen.

ik heb een aantal foto's op mij log gezet maar dat zijn er maar een paar van vele.

Zie en spreek jullie allemaal snel weer!

Ikga nu zo lekker slapen want ben behoorlijk moe heb sinds woensdagavond hier, dondedagochtend bij mij toen alleen een aantal uur in het vliegtuig 'geslapen'.

Veel liefs van mij

Reacties

Reacties

Jessica

Fijn dat je weer veilig thuis bent! ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Zie je snel.

Liefs Jessica

Thea

Fijn dag je veilig thuis bent.

En nog leuker dat je zo onwijs hebt genoten, tot snel ben benieuwd naar al je foto's en verhalen.

x Thea

carin

Hallo wijvie

zo weer thuis heerlijk geniet nog even na want je bent nu weer terug in real life dus wentel jezelf nog even in je herinneringen

liefs carin

hey

gelukkig dat alles goed is gegaan!!! oh ik wil echt snel je foto's zien en je verhaln horen!!!

x Miranda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!