dianaopreis.reismee.nl

Milford sound, the catilins enz.

hoi hoi

S'avonds zijn sanne en ik wezen eten bij de pizzaria en daarna met een groot deel van de groep een film over fjordlandwezen kijken. Eeen erg indrukwekkende film. Daarna terug naar het hotel en lekker gaan slapen de volgende dag gingen we vroeg op weg naar milford sound. Onderweg een aantal fotostops gemaakt en een wandeling van ongeveer 3 uur. heen allemaal stijgen en terug allemaal dalen. Daarna zijn we door gereden want om 3 uur moesten we de boot hebben die ons door de fjorden zou varen. Erg gaaf , mooi en indrukwekkend om te zien. Daarna weer terug naar te anau, waar we in het dorp wat gegeten hebben. De volgende dag op weg naar de catlins. waar we om een uurof drie aankwamen. nog even in het zonnetje in de tuin gelegen en daarna lekker gekookt samen met ans en sanne. s'avonds pirates of the carrabean gekeken en even naar huis gebeld. Zondag werden we om 8.45 opgehaald voor onze excursie door de catlins. een hele mooie waterval, zeeleeuwen van dichtbij (10 meterafstand) op het strand en pinguins gezien. We hadden echt super mooi weer dus een heerlijke dag. S'avonds het restje van de vorige avond opgegeten en op tijd naar bed. Vandaag zijn we naar Dunedin gereden. wat in het stadje rondgereden en straks gaan we naar de otega pensula waar we misschien weer zeeleeuwe en en albatrossen zien. Morgen rijden we naar Cristchurch en woensdag als het weer meezit met dolfijnen zwemmen in kakoura. en dan vliegen we donderdag ochtend weer richting huis.

Het is hier nog steeds top. Maar ik mis jullie allemaal ook wel hor. dus een mooi tijd om weer naar huis te komen.

Veel liefs van mij

Hennie

Geniet van je laaste week in NZ, hier is het best koud dus dat zal wel even wennen zijn straks. Ben benieuwd naar je foto's en je verhalen.
Groetjes van Dirk en Hennie

Daan

Hai hai,

Nou meid ik snap dat je de mensen mist hier. Maar aan al je verhalen te lezen heb je gewoon een top vakantie gehad tot zover.
Je hebt zoveel mooie dingen gedaan en gezien. Ben echt super benieuwd naar al je foto's.
Ik wil alles horen als je thuis bent.

nog een hele fijne week meis.

kus daan

William en Karin

Leuk hoor al die mooie dieren die je daar ziet. Geniet nog maar even van de laatste dagen!!

Jessica

Hoi Diaan,

Nog even en het zit er inderdaad al weer op, wat gaat de tijd dan toch weer snel he . Geniet nog even van alles wat je daar meemaakt en ziet. Het is echt allemaal heel bijzonder. Ben stik jaloers op je.

Veel plezier nog de komende dagen. Succes met het vliegen en tot gauw.

Liefs Jessica

Miranda

Geniet van je laatste week van je geweldige vakantie en alvast een goede terugreis.
Liefs Miranda

Willemien

Hé Diaan,

Geniet nog ff van die paar dagen die je nog hebt in Nieuw-Zeeland. Ben erg benieuwd naar je foto's. Hoop je snel te zien/spreken!
En een goeie terugreis toegewenst!

Wil