dianaopreis.reismee.nl

Queenstown

Hoihoi,

Nog een week en dan zit het er al weer op maar daar probeer ik maar niet aan te denken.

Na het schrijven van mijn vorige verhaal ben ik lekker een douche gaan nemen. En in de tussentijd kwam het deel van de groep dat naar de frans Josepf glasier was geweest terug. Smiddag ben ik lekker warm in het huisje gebleven en heb ik lekker zitten lezen. want buiten regende het dus wandelen had ik geen zin in. S.avonds naar het dorp glopen en daar met een groot deel van de groep wat gegeten. en bij terugkomst in het huisje fotot;s van iedereen bekeken. Daarna lekker naar ben want ik was best wel moe. De volgende dag vertrokken we naar Qeunstown. Onderweg een aantal stops met wandelingen naar mooie uitkijkpunten. En aan het eind een stop bij de brug waar gebungy jumpt werd. er waren er twee iun de groep die de sprong gewaagd hebben. paul en Michel. En wij hebben foto's gemaakt en gefilmt. Het was gaaf om te zien maar ik doe het echt niet. Nadat de mannen gesprongen hadden zijn we het laatste stukje doorgereden naar Queenstown. Daar hebben we de huisjes verdeelt . sanne en ik sliepn bij annelies. Nadat alles geregeld was voor de excursies van de volgende dag zijn we naar het stadje gelopen waar de groep zich splitste. ik heb met gert maartje, eliza en janine mexicaans gegeten. daarna nog even gekeken of we de anderen nog konden vinden wat niet het geval was dus lekker naar bed.

De volgende ochtend een beetje uitgeslapen en daarna een wasje gedraaid en ontbeten. Toen zijn we weer naar beneden gelopen. waar we geshopt hebben en een broodje gegeten. Ook heb ik de foto' svan het duiken laten ontwikkelen. ze zijn wel gelukt maar erg vaag en donker.

Bij de subway een broodje gehaald en toen weer naar boven. In het zonnetje wat gerelaxt en ons brrodje opgegeten. Tegen half zeven kwam annelies terug. En toen zij klaar was zijn we naar beneden gleopen om naar de bios te gaan. ( de nieuwe van James bond) Paul en michel kwamen ook. na de film nog wat gedronken in een pub. en toen was het al weer kwart voor 1toen we op bed lagen. Gelukkeig hoefde we er vandaag niet vroeg uit. we vertrokken pas om 9 urr. Een korte tocht naar Te anau waar we om ongeveer 12 uur waren. Vanmiddag samen met sanne een korte wandeling naar het wilodlife park gemaakt en langs het meer naar de hoofdstraat gelopen.

En nu ben ik weer hier.

Veel liefs van mij.

Reacties

Reacties

William en Karin

Je vermaakt je prima als ik het zo allemaal lees. Wat gaat zo'n vakantie snel, ofniet? Kan me voorstellen dat je nog niet aan volgende week wilt denken. Het is in Nederland vies koud, bah. Wij kunnen er ook nog niet echt aan wennen. We zijn afgelopen zaterdag weer teruggekomen uit Argentinie.

Miranda

laat opstaan...9 uur? Wat is dan vroeg opstaan bij jou?
hihi. Geniet er nog lekker een weekje van!!!
liefs Miranda

carin

He aan alles komt een eind he
je bent alweer lang genoeg weg er zijn ook mensen die je een beetje missen
maar geniet nog van deze dagen zo te lezen doe dat je wel

groetjes carin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!