dianaopreis.reismee.nl

kajakken in het able tasman park

Hoi allemaal,

Ik heb even tijd dus even een korte update.

Vandaag dus wezen kajakken in het abel tasman park. het was erg leuk. maar ook vermoeiend als je hetniet veel doet. Dus Carin leg die stenen maar klaar ja.. Daarna zijn we met een bootje naar een strandje gevaren waar we heerlijk in de zon gelegen hebben en ik heb zelfs 2 seconden gezwommen ( het water was erg koud)om 5 uur zouden we door de boot opgehaald worden maar dat werd half zes. De boot heeft ons op een ander strand afgezet waarvandaan we 3 kwartier moesten lopen naar waar de bus stond. Thuis gekomen de macaroni die we van gister overhadden opgegeten en lekker gedoucht.Meiden die leuke jongens vallen erg tegen. zit nu in een jeugd hostel en er zijnheel veel ouwe mensen.

Tot de volgende keer weer.

Veel liefs van mij en de groetjes aan al de kids.

PS. ik krijg van iedereen het advies om niet direct van mijn camera foto's op de computers hier te zetten in verband met virussen dus moet eerst kijken of ik ze bij een goede fotozaak op cd kan laten branden. Julie zullen dus nog even geduld moeten hebben sorry.

Reacties

Reacties

jacqueline

jammer jammer dan ga ik zelf maar op zoek naar een surf dute :p Maar we wachten nog geduldig af wat betreft je foto's.
dikke kus jacq

carin

Ik als ouwe doos maak mischien wel kans bij die ouwe
mannen
want ja jij gaat bij terug komst uit eten met MIJN MAN
Maar gelukkig ben je nog heerlijk aan het genieten
en blijven genieten hoor

groetjes carin

Hennie

Hoi Diaan, we genieten van je verhalen en kunnen ons voorstellen dat jij dubbel geniet omdat jij er bent. Leuke reis maak je!! We printen je verhaal uit voor oma ik ben benieuwd naar haar reactie. Vorige week zei ze dat ze NZ niets aan vond, zo'n land zonder dijken! Groeten van Dirk, Hennie

merel

Hoi Diana,

Wat doe jij super gave dingen zeg. Ben benieuwd naar je foto's!! Nog maar 12 dagen en dan kom je alweer terug.Gaat snel he.
Geniet er nog van.
x merel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!