dianaopreis.reismee.nl

wellington

Hoi allemaal,

Hier weer een vervolgvan mijn vakantie. S'avonds heb ik nog heerlijk gegeten en ben ik optijd naar bed gegaan. De volgende morgen vertrokken we omhalf negen met heel veel spierpijn vertrokken bij het skotel. na gestopt te zijnom een foto te maken van een skiende kiwi. Zijn we door gegaan naar weliington. Onderweg hebben we nog een aantal stops gemaakt en hebben we onze chauffeur bedankt want dit was de laatste dag dat hij bij ons was. Tegen een uur of vijf kwamen we aan in wellington. We overnachte hier in een backpackershotel. Hier hebben annelies, sanne en ik van alle resjes die over waren van de afgelopen dagen een heerlijke pasta salade gamaakt in de gezamelijke keuken( je moest hier niet op hygiene letten : )). Leen heeft ook nog lekker meegegeten. HIerna zijn we naar een reservaat gegaan waar we hoopte de kiwi in het echt te kunnen zien maar jammeer genoeg kwam hij niet te voorschijn,. Na heerlijk geslapen te hebben werden we smorgens wakker met gelukkig wat minder spierpijn. Sanne , Annelies en ik zijn smorgens begonnen met een stadswandeling. tijdns de stadswandeling kwamen we langs de botanische tuinen waar we ook door heen gelopen zijn. en smiddags zijn we nog naar le papa geweest ( een groot gratis museum) savonds zijn we met de groep uiteten geweest in een maleisies restaurant.( erg lekker)

IK ga hem nu even opslaan en begin zo weer een nieuw verhaal zodat ik niet weer alles kwijt ben.

groetjes en tot zo.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!