dianaopreis.reismee.nl

tongoriro crossing

Hoi allemaal hier weer een vervolg.

Na het typen van mijn vorige verhaal ben ik met een deel van de groep uiteten geweest. waarna we de 3 kilometer naar het hotel zijn teruggelopen. De volgende dag zijn we om 8 uur vertrokken om om half negen bij Wai-o Tapu te zijn. In dit gebied is veel termische activiteit dus hele mooie poelen. Na het park door gelopen te zijn zijn we naar de lady knox geizer gegaan om deze te zien. Was wel gaaf. Daarna in de bus naar de volgende wandeling. die heb ik niet gedaan omdat ik de tongariro crossing wilde lopen vandaag. Ik ben met de bus meegereden samen met sanne en we hebben heerlijk in de zon gelegen.. Na boodschappen gedaan te hebben nog even bij taupo lake gezeten en toen verder naar het tongoriro national park. het uitzicht onderweg was super en ik heb weer foto's gemaakt. Ook vanuit ons huisje.S'avonds in het huisje gekookt en gegeten. En vroeg naar bed om uitterusten voor morgen.

Vandaag heb ik de tongoriro crossing gelopen. De mooiste en zwaarste wandeling van nieuw zeeland word ook wel gezegd. We hadden prachtig weer. en hoewel het af en toe erg zwaar was was het ook zeer de moeite waard. Veel mooie uitzichten. En ik heb hem in 7 urr en een kwartier gelopen. 20 kilometer en 800 meter stijgen en weer dalen. BIj terugkomst in het hotel even lekker ontspannen in de spa. en zo gaan we lekker wat eten.

Zo nu zijn jullie weer eenbeetje op de hoogte.

Bedankt voor al jullie leuke en lievereacties,

Tot de volgende keer,

Liefs van mij

P.S. Mijn kabeltje om foto's op de computer te zetten ligt niet thuis maar in mijn tas in het hotel of huisje .Op deze computer kan het ook niet dus misschien de volgende keer.

Reacties

Reacties

carin

hallo wijvie

wat een avontuur maak jij mee ben blij dat we het mogen mee beleven
gelukkig wel je kabeltje bij ik wacht met smart op je foto's hoop dat het lukt
geniet nog lekker verder en schrijf je verhaal zodat wij ook mogen genieten

veel liefs carin

Miranda

Wat stoer van je dat je die crossing gelopen heb!! en ik ben uiteraard benieuwd naar de foto's, maar lukt het niet dan zie ik ze wel een andere keer.
x Miranda

Jessica

Hoi Diaan,

Ben blij dat het allemaal goed met je gaat. Had natuurlijk ook niet anders verwacht.
Als ik alles zo lees is het echt een super reis. Gelukkig heb je toch je kabeltje bij je, want ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Heel veel plezier en geniet ervan.

Liefs Jessica

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!