dianaopreis.reismee.nl

De heenreis!

Donderdag 13 november. Naar Nieuw zeeland. De hele week toch al wel zenuwachtig maar gelukkig goed geslapen, al werd ik wel met een raar gevoel wakker. Om6.30 vertrokken.Eerst mama en mischa opgehaald en toen op weg naar het vliegveld. Onderweg veel file. Uiteindelijk om 9.00 uur op schiphol. Meteen incheecken wat heel snel ging om dat er niemand voor me stond.Even gekekenwaar de gate was die ik moest hebben en toen nog wat gegeten en gedronken. Om half11 was het echt zover. De familie gedag gezegd en op naar de gate. Daar aangekomen zag ik een meisje met hetzelfde label als ik aan haar tas.( sanne)En ja ze bleek ookmet dezelfde reis mee tegaan. Om 11 urr mochten we door de douana. Dit viel reuze mee. Tas door de scan enklaar. Nog een half uur wachten voor we mochten boarden. Om 12 uur stegen we dan eindelijk op. Ik zat in de zelfde rij van drie stoelen als Sanne. En tussen ons een man die ook met de zelfde reis meeging. Omdat het rustig was in het vliegtuig mochten we van stoel wisselen wat gert na een paar uur ook deed. Toen hadden we lekker veel ruimte. Wat kletsen , spelletje s doen en tv kijken. En na een uur of 6 toch proberen wat te slapen wat niet lukte. Na 10 uur vliegen kreeg ik wat hoofdpijn vamn alle herrie . Dus toen we na 12 uur geland waren was de rust heel lekker. Op het vliegveld de anderen ontmoet. Uiteindelijk waren we met zijn zevenen. En toen opweg naar de bus om naar het hotel te gaan. Het wachten zou 20 minuten duren maar werd ruim een uur. Een half uur rijden naar het hotel. daar even gdoucht. wat erg lekker was, ondanks dat het water alle kanten opspoot. Om half elf hadden we beneden afgesproken om met zijn vijvennaar kuala lumpur te gaan. Een taxi gebled die een minuut of 20 later kwam. Het was een uur rijden naar kuala lumpur en de chauffeur kletste wat af. Rondgelopen in kuala lumpur er wat gegeten en foto's gemaakt. En op tijd weer terug omdat op vrijdag het verkeeraltijd vast schijnt te staan. Dus weer een taxi gezocht. Dit had nog wat voeten in aarde omdat je niet in alle taxis mag stappen ( alleen in die met een meter )Naar het hotel. daar toch weer even gedoucht want het was bloedheet in de stad. en toen we klaar waren toch maar de bus van 5 uur naar het vliegveld. Op het vliegveld wat rondgekeken engegeten en nog een uurtje op een bankje gelegen op de anderen wachten. die vertraging hadden met het busje van het hotel naar schiphol ( zij hadden wel die van 7 uur genomen). Na het boarden bleek dat er genoeg ruimte over was. Dus sanne die naast mij zat is languit op 3 stoelen in de midden rij gaan liggen en ik had 2 stoeln bij het raam voor mezelf ( erg lekker). VLak na het opstijgen in slaapgevallen en werd pas wakker toen ze me wakker maakte voor het eten. Even een broodje gegeten en weer verder geslapen. Uiteindelijk 6 uur lang geslapen de laatste 4 uur nog wat spelletjes gedaan en tv gekeken en af ent oe wat doezelen. In auckland aangekomen door de strengste douane tot nu toe. Maar gelukkig we mochten door.

De reisbegeleider stond er al met 3 van de groep die landenarragement hadden. na een uur wachten op iemand die er later bij was gekomen op weg naar de bus. een erg ruime bus, naar een uitkijkpunt waar we heel auckland konden zien.En toen door naar het hotel. even douchen en spullen opruimen en uit eten met zijn allen.

Tot nu toe een is het een erg leuke groep en bevalt het allemaal prima. en het is mooi weer.Ik wordt zo afgesloten dus ga stoppen en mijn verhaal snel opslaan.

groetjes uit nieuw zeeland

Mariska

Hey Diana!

wat fijn dat de reis tot nu toe goed verlopen is en dat je ook nog even hebt kunnen slapen!
Allemaal best snel gegaan! Ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt in Nieuw-Zeeland, ben benieuwd naar je volgende bericht. En wees voorzichtig he!

Brenda

He Diaan!!
Heel veel plezier he!!;) Maar zo te lezen is het al helemaal goed! Groetjes Brenda

Mischa

He sis,
hoe voelt dat nu aan de andere kant van de wereld.
Ben blij voor je dat een leuke groep hebt. Zal de smsjes die ik krijg door sturen. Hoop snel weer wat van je te horen.
dikke kus mies

Dirk en Hennie

Hoi Diana, wat een leuk idee zeg zo'n reisdagboek op de mail. Kunnen we helemaal met je meereizen. Leuk dat je een leuke groep hebt en tijdens de reis al niet meer alleen was. Geniet er van we zijn benieuwd naar je volgende verhaal.
Groetjes Hennie en Dirk

Daan

Hai meid.

Nou nou wat een reis. Wel leuk dat je Sanne al zag met de heen reis.
Nou dat word echt wel een leuke reis hoor. Ik hou je site in de gaten hoor.
Heel veel plezier meid!

kus daan

Miranda

Klinkt allemaal erg goed!!! Gelukkig dat je 1e vliegreis goed is gegaan. Ben nu al benieuwd naar je foto's. Veel plezier nog!!!
x Miranda

CARIN

Hallo krullebol
Namens mijn dochter nog bedankt voor de klem voor in haar haar
Ben niet jaloers hoor maar beneid je wel dat je zo'n reis maakt
Geweldig dat het tot nu toe beval je weet een goed begin is het halve werk
Blijf genieten van elke minuut met je hele ziel en zaligheid

heel veel liefs carin

Dorien

Hey Diana,

Eindelijk is het dan zover en zit je aan de andere kant van de wereld!!! Geniet ervan!
Ik ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal!

Liefs Dorien

Perry

heey zus

Ben blij dat je al leuke mensen heb ontmoet. hoe vondt je het vliegen? niet zoveel aan hee. Gelukkig had je veel ruimte in het vliegtuig anders had het een lange zit geworden. Leuk idee deze weblog trouwens kan niet wachten op je volgende verhaal.

je broer

Willemien

Hoihoi Diana!

Fijn dat je reisgezelschap leuk is en je vliegreis goed is verlopen!
Veel plezier daar aan de andere kant van de wereld! Geniet ervan ;-)
xxx Wil

eef

hoi meis,

fijn dat alles met de heenreis zo goed is gegaan,ben je al een beetje over je jetlag heen of heb je het te druk met nieuwe indrukken om daar last van te hebben.ben heel benieuwd naar je volgende verhaalgeniet maar lekker en doe de groeten aan de dolfijnen

liefs mam

Mies

Hey
wat ben jij een piepppppppppp. Eerder met dolfijnen zwemmen als ik en het me dan nog niet eens persoonlijk durven te vertellen ook!!! En dan ook nog eens duiken bij een Greenpeace schip!! Vindt het niet leuk, maar ben toch wel een beetje blij voor jou hoor dat je dat mee kunt maken!!!
Heel veel liefs en spreek je snel,
kus mies

P.S. Het principe smsjes doorsturen en ff laten weten dat je gebeld heb, zit er nog niet echt in bij onze ouders!!!!!