dianaopreis.reismee.nl

hey

hoi allemaal.,

vandaag weer de kans om op internet te gaan dus ik zal jjullie wat meer vertellen over hoe het hier is.,

het is een stuk veiliger als iedereen denkt. in playa colorada kan je goed alleen rond lopen zolang het licht is en ook in puerto la cruz de stad waar we heengaan voor het internet is goed te doen. ik zou niet alleen gaan maar met zijn tweeen is het veilig.

De lodge is een gezellige plek met een aantal slaapgebouwen. een kleine keuken met daarvoor grote tafels met banken hier eten we en hebben ze veel feesten ookkan jje hier gewoon wat rindhangen of in 1 van de hangmatten liggen. boven de keuken is een slaapruimte en achter de keuken zijn een aantal slaapruimtes. er zijn 6 douches ( koud) soms als je geluk hebt is het water opgewarmt door de zon en als we heel veel pech hebben is het water op. er zijn 4 wc die als niemand zo dom is geweest om er wc papier in te gooien en als er water is gewoon doorspoelen en anders moet je er water ingooien.

in de lodge is het veilig er zijn 3 {waak) honden en snacht gaan de hekken opslot

tegen over de lodge woont een vrouw die tegen een vergoeding je was doet het kost ongeveer 20 bolivar en je kleren zijn weer lekker schoon,

Vanaf de lodge is het ongeveer 100 meter lopen naar het strand. je moet een drukke weg oversteken en dan een groot grasveld. en je bent er. maar ben er al een tijdje niet geweest.

vlak bij de logde 20 meter lopen zijn een aantal kleine winkels waar je drinken en een aantal snacks kan kopen. ook is er een winkeltje waar je internationaal kan bellen.

De plannen veranderen constant en wanneer iemand zegt we beginnen over 5 minuten of we vertrekken over 5 minuten of nu kan dat gerust nog een half uur of uur duuren.

in mijn groep en ook de andere groep waar we veel meedoen zijn allemaal aardige mensen. de meeste houden alleeen erg van feesten en drinken en dan niet eenklein beetje nee ong 2 keer per week is iedereen bezopen. meestal blijf ik even op de feestjes en tegen 11 of 12 uur is iedereen zo bezopen dat ze toch niet doohebben dat ik er niet meer ben.. ik drink wel soms maar niet veel omdat ik er geen zin heb om straalbeszopen te worden en omdat ik iedere keer nog ziek ben. maar dat is geen probleem.

het is erg gaaf om hier te zijn maar soms ook wel moeilijk en dan mis ik iedereen thuis maar ook het gewoon kunnen doen wat ik wil zonder afhankelijk te zijn van anderen. en het feit datik me iedere keer niet lekker voel helpt ook niet. maar hebnu antibiotica dus hopen dat het daarna over is. deze week ga ik lekker genieten van het strand en iedere ochtend de berg oplopen om mijn conditie te verbeteren

.en spaanse les oja spaans is lastig vooral omdat de leraren van de hak op de tak springen en ik de basis nog niet eens doorheb.. maar ik leer steeds meer en hopelijk spreek ik over 7 weken wat meer spaans.

zo dat was het zon beetje of willen jullie nog meer weten.

dikke kus, mis julei maar daar denk ik maar niet te veel aan om te genieten van alles hier

Reacties

Reacties

Jarla

Spaans is ook niet gemakkelijk en helemaal niet als ze er zo snel doorheen fietsen... Maar ik geloof dat je na 7 weken bestwel een woordje Spaans kunt.
En over missen gesproken op het logeerhuis vertelden de kids dat ze je missen! Toen heb ik als grap gezegd: wij ook maar als ze terug is wil je weer dat ze weggaat ;). Maar dat vonden ze een minder leuke grap...! Nog een maandje en dan ben je er weer nog ff flink genieten dame!!

Liefs,

Jar

Ilona

Hey stoere nicht!
Eindelijk, ik ben op de website terecht gekomen... En heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief dus blijf helemaal op de hoogte nu! Maar of ik dat wel wil ;-)... IK BEN JALOERS!! Wát een gave foto's zeg oh wat zou ik graag een vlucht naar Venezuela nemen, vooral nu het hier zo guur en koud is, brrr! Ik hoop dat je snel weer op en top fit bent en geen last van nare ziektes. Geniet ervan meid, ik ben heel erg trots op je, YOU GO GIRL!
Kus, Ilona

jacqueline

Geniet vooral van alle leuke dingen. Voor je het weet ben je thuis.

kuzz jacq

carin

hallo

nou het is moeilijk voor je maar meid blijf wel genieten van wat je mee maak en nog een week of weet ik niet dan sluit je iedereen weer in je armen

liefs carin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!