dianaopreis.reismee.nl

week 2

hallo allemal.

Het wordt hier steeds beter. vorige week zondag ben ik een beetje ziek geweest en de rest van de week ook wel wat last van mijn buik en diarre maar het gaat welbeter nu.

ben van de week 3 dagen wezen kajakken op zee. het was erg gaaf maar ook erg zwaar. we overnachten op een kamp op een eiland en moesten in hangmatten slapen. ( ligt best lekker ) en buiten naar de wc terwijl de boten langs voeren. was wel erg grappig. de groep is erg leuk al houden de meeste ok wel van flink feesten en drinken en dat is niet echt mijn ding maar dat is niet erg. het spaans is moeilijk maar ik vind het wel leuk om te leren. mijn geld is err eindelijk dus dat is erg fijn. als het goed is krijg ik het straks. dinsdag ga ik voor 10 of 12 dagen de delta in kajakken maar ze zeggen dat het minder zwaar is als de afgelopen week, dus dat hoop ik maar. en als ik kan ga ik mee de berg oplopen smorgens. vanmorgen hebben we zelfs een hike van 3 uur gedaan erg gaaf. zwaar maar je voelt je geod alds je het gedaan heb. Al kan ik nu wel een massage gebruiken hoor carin. en kevin ik heb gewoion geslapen na het zien van die leguaan er lopen ook weleens kleintjes rond.

in playa colorada waar de lodge is kan je gewoon alleen rondlopen dus dat is wel fijn.

al moet je wel uitkijken en niet alleen in het donker gaan.

sorry mannen ik zal voorzichtig doen maar geniet ook van alle leuke avontuurlijke dingen die ik kan doen.

morgen ga ik waarschijnlijk duiken

dikke kus uit venezuela

Reacties

Reacties

Leonie

Whauww.. het ziet er echt supergaaf uit wat je allemaal doet! Fijn dat je het steeds beter naar je zin hebt! Mooie foto's man.. ben echt jaloers!! Alleen uhhh.. die klimwand ziet er natuurlijk wel een beetje té makkelijk uit, maar goed dat klimmen halen we dan wel in als je terug bent ;)

Geniet er van!

Leonie

Daan

Hai meissie,

We hebben even je foto's zitten kijken. Echt super leuk.
Hoop dat je het de periode verder super naar je zin gaat hebben.
We missen je al wel hoor!!hihi.
Meis je blijven je volgen!!

kus john en daan

eef

hoimeis, wat een heerlijk zonnige foto's,en dat terwijl hier weer een laagje sneeuw is gevallen.ben benieuwd nar je verhaal over de delta. veel plezier in ieer geval
dikke kus

Miranda

Wat fijn dat je het naar je zin heb!! En wat een leuke foto's...De tijd gaat wel snel. Ik blijf je volgen.
Veel plezier nog verder!!!
liefs Miranda

Lin Da de B

En ik maar denken... wanneer komt er nu eens een update?
Was ik me vergeten in te schrijven voor je nieuwsbrief ;)

Klinkt super leuk allemaal! Druk, dat wel... maar echt super gaaf!

Nog 6 daagjes en dan ga ik NL ook maar eens verlaten. Volgende week zaterdag vlieg ik naar Toronto voor mijn stage.

Heb er zin in!

Geniet nog lekker van je tijd daar, voor je het weet is het ineens voorbij. En kom je terug met bergen nieuwe ervaringen :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!