dianaopreis.reismee.nl

de eerste week

hoi allemaal

mijn reis was erg hectisch maar ik heb mijn tas gekregen het geld heb ik nog niet maar zal straks even kijken of het van mijn rekening is. ik heb al veel dingen gedaan. er is een kleine klimwand in de lodge waar ik al 3 keer op geklommen heb erg gaaf en ik ben wezen abseilen van een waterval van 35 meter echt supert gaaf. De spaanse lessen gaan redelijk maar het is veel om te onthouden. Iedere ochtend sta ik op om 6.15 voor de ochtend exersice. dat is een berg oplopen of voetbalen of iets ik vind het erg leuk om de berg op te lopen en merk al dat het steeds beter gaat. om 7.30 is er onbijt meestal hebben we dan watermeloen en een soort ´pap en pannekoeken of iets. daarna beginnen om 8.30 de spaanse lessen oje gaat iets anders doen tussen 12 en 14 heb je meestal vrij om te lunchen of naar het strande te gaan en dan om 14.00 uur weer spaans of iets anders om 19.30 avondten en soms daarna nog een activiteit. we hebben al merengeu les gehad het ging beter als ik dacht maar dat was nog erg slecht.. de tijden veranderen de hele tijd en de dag dat je its gaat doen ook maar ik vind het niet zo heel erg. ik mis wel dat ik niet gewoon alleen kan gaan doen wat ik wil maar allees met meerdere mensen moet maar ook dat went. het eten is goed te doen. En ije kan ook gewoon douchen als er genoeg water is ( van de week >) was het water op

Frown
. het is alleen wel koud maar dat is niet zo heel erg. Volgende week gaan we weer veel gave dingen doen zoals wandeltochten 3 daagse kajak tocht en hopelijk duiken. De mensen zijn allemaal erg aardig maar mis iedereen thuis ook wel.

Het gaat nu duis goed met me en ik doe veel leuke dingen ben benieud wat er nog komen gaat

dke kus uit venezuela

Reacties

Reacties

kevin

hey,

klinkt allemaal heel erg leuk ;) en leuke foto`s ;), na die foto van de leguaan heb je zkr heel de nacht niet kunnen slapen:P

veel plz komende week;)

kus

carin

ik ga ook wat spannends doen morgen naar de efteling met mijn gezin
komt toch bijna overheen met wat jij doe ?
helemaal te gek en volgens mij geniet je volop
liefs carin

MIes

he zus,
ik kan maar 1 ding zeggen: Ik ben jaloers!
En ik hier in dit kouwe kikkerlandje maar ploeteren voor mijn tentamens.
Maar ach, verschil moet er zijn he ;-p.

Dikke kus van mij

p.s nog maar 11 weekjes dus genieten hé !!

Eef

zo te zien op de foto's heb je het best naar je zin, geniet er maar van meis.veel plezier volgende week. kus je moeder

Karin Riezebosch-Palland

Hey Diane,
Het klinkt allemaal heel leuk. Geniet van alle dingen en de mensen om je heen, de tijd vliegt altijd veel te snel voorbij.
Groetjes vanuit Nepal van Karin

merel

Eh Diana,
Kan me voorstellen dat je iedereen wel een beetje mist. Is altijd zo in het begin :) heel herkenbaar. Een grote troost, het is nog steeds saai en rot weer in ned. Zou zo met je ruilen hoor, dus geniet ervan. Je doet weer erg stoere dingen.
x merel

rene ,jeroen,frans

gaat het goed mis je ons een beetje wij jouw wel
doe voorzichtig want we willen je graag heel terug
dus willen wij jeroen frans en rene dat je geen gekke dingen meer doe zoals een waterval abseilen en kajakken
doe nou maar gewoon dan doe je al gek genoeg

heel veel liefs van jouw mannen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!