dianaopreis.reismee.nl

de heenreis

hoi allemaal

de heenreis was erg hectisch

mijn eerste 2 vluchten hadden vertraging dus ik moest erg haasten op caracas en had bijna mijn vlucht gemist. mijn tas is nu nog in caracas of barcelona maar die hoop ik snel te krijgen.

moet nu geld overmaken maar snap niet hoe

het is nu dus nog niet zo leuk. maar dat komt allemaaal wel de mensen in de groep zijn erg aardig.

volgende keer vertel ik meer

dikke kus

diana

Hennie

Nou in ieder geval ben je er en de mensen zijn aardig zeg je dus dan komt het vast wel goed. Hoop dat je snel je tas krijgt en geniet van de eerste fantastische uitstapjes.
groeten van Dirk en oma
Hennie

Daan

Hai meis,

Ben blij dat je er bent. Dat zal je altijd zien dat je dan vertraging hebt. Hoop dat je tas er snel is. Gelukkig had je al dingen in je handbagage gedaan.
Nou meis ga nu heerlijk genieten en we houden je in de gaten op de site.

Kus john en daan

diana

hoihoi,

ik heb net geld overgemaakt en ze zeggen dat ik mijn tas snel heb. voel me al weer beter.
ik ga er van genieten.

dikke kus

lisette

He meis,

gelukkig dat het is gelukt met het geld! Dat scheelt weer. En met je tas zal het ook wel goed komen, toch? Ik hoop dat je inderdaad snel kunt gaan genieten, maak er wat van!! (wel raar idee dat je aan de andere kant van de wereld achter een computer zit en wij die berichtjes kunnen lezen ;-))
Liefs, Lisette

Jarla

Heey Diaan!

Balen dat het zo hectisch is gegaan...Gaat helemaal goed komen! Gelukkig is je tas onderweg en heb je alles snel. Succes kop op!

Liefs, Jar

Cees

Hay Meid
Ik heb een berichje van Kev gehad .Ik hoop dat je tas gouw hebt heb veel plezier en tot horens.

Cees

annemarie

eeej meis,
super dat het gelukt is met je geld overmaken.
en dat je een super groep hebt. die tas komt wel goed!
geniet er lekker van!

knuf annemarie

frans jeroen en rene

Hallo diana

daar sta je dan zonder onderbroeken in venezuela
we hebben toch gezegd blijf bij ons
gewoon een weekendje weg is ook leuk.

een dikke kus van jeroen
een dikke kroel van frans
een dikke knuffel van rene

Merel

Eh Diaan,

Tjonge wat een goed begin zeg van je vakantie:( Gelukkig gaat het nu allemaal de goede kant op en kan je lekker genieten van je reis.

x merel

Mies

Hey Diaan

Ben je al weer een beetje bijgekomen van alle stress? Heb van mamma begrepen dat je je tas nu eindelijk hebt. Nu rest er dus nog maar 1 ding en dat is lekker gaan genieten van je reis.
Hoop dat je al lekker met je kont op het strand gezeten hebt. En wij hier maar in de regen zitten. Ach ja Verschil moet er wezen :-).

Dikke kus je zusje

eef

Hoi meis
Het was leuk even wat van je te horen en ben blij dat het nu de goede kant opgaat, Vergeet je reisstres nu maar en ga lekker genieten van het zonnetje, wij behelpen ons wel in de kou.Heb je nieuwtje doorgebeld naar kevin en je vader.tot gauw
dikke kus mamma

carin

zo zie je maar weer het komt goed
je tas je geld en nu genieten
voordat je dit misschien allemaal weer lees ben je ons alweer een beetje vergeten
en zeker je stress van de heenreis en geniet je volop
blijf vooral genieten

groetjes carin

Annelies

Weinig meer aan toe te voegen, Geniet ervan zeker nu de tas er is. Lots of fun!!

x Annelies

Willemien

Hoi Diaan,

Geen goed begin. Maar je hebt nog alle tijd om te gaan genieten.
Heel veel plezier!!!
Ben benieuwd naar de rest van je reisverhalen.
x Wil